Planering i efterhand.

Jag vill bara berätta för världen hur extremt intensiv min vecka(+) har varit.

Fredag 5/12 - Skolan 12.25. Direkt till Gävle efteråt, photoshoot med Pierre brassou, sedan förfest hos Sara. Hemma runt halv 9.

Lördag - Halv tolv-bussen till Gävle (handlar hörlurar) och till designforums modevisning. Modevisning till klockan åtta. Efterfest till tio. Mår as-illa och hamnar hemma hos mamma runt 11, och i säng runt tolv (somnade runt ett).

Söndag - Gick upp elva med världens ont i halsen, och hostade och mådde illa och bestämde mig därför föratt inte instruera (risken kändes övervägande att jag skulle hosta mer än lära ut). En kompis springer över på kvällen (denne var ungefär lika sjuk) och sover över.

Måndag - Både kompisen och jag sjukanmäler oss då vi inser att ingen utav oss är fit4fight, och hyr 3 dvd:er så vi skulle kunna underhålla oss resten av dagen. Ännu en kompis drar över till mig (denne var också förkyld och överraskande nog även hemma sjuk). Vi ser på film, dom drar hem, och jag somnar runt tolv-ett.

Tisdag - Blir hemma igen, inte riktigt återhämtat mig från förkylningen och sitter hemma och gör ingenting utom att zombie-liknande dra mig omkring i huset på jakt över någonting mer roande än TV och dator.

Onsdag - Satsade stort och gick till skolan (något hes och något hostig) till runt nio. Slutar runt ett, men hänger i skolan till fyra. Klockan halv fem var jag på dojon och gjorde lite små-övningar för att se hur mycket jag har kvar av min forna styrka. Mellan fem - sju har jag extraträning med mina barn och landar i sängen runt tolv.

Torsdag - Skolan börjar klockan nio (jag vaknar med världens ont i halsen), slutar klockan 4.hoppar på bussen till gävle och köper ett lucialinne (som i visade sig vara för litet ivilket fall...). Halv 7 är jag på dojon för träning med mina barn. I säng klockan tio, men slänger på en Eddie Izzard och somnar inte förrän halv ett.

Fredag / Lördag - Upp klockan 6, i kyrkan til klockan 7.45. Luciatåg till 11. Skolan till 14.15. 14.30 på Drömfabriken för ännu ett luciatåg. 15.30 på skolan igen för rep med bandet. Hemma klockan fem. Somnar och vaknar klockan 7. Martin kommer över klockan 20.00. Tar halv niobussen (som var en kvart sen) till gävle och LuciaMovieNatt. Detta varade mellan 00.00-07.00 (vi gick dock  fter första halvan på sista flmen, den var så usel) och tog ettan hem till mig. Var hemma klockan sju. Kvart över sju ligger vi i sängen och har satt larmet på åtta. Halv nio vaknar jag och vi skyndar oss till dojon där jag en halvtimme senare tittar på mina barn provgradering. Sedan drar vi hem till honom och gör ingenting (utom mellan 13.00-14.20 då vi sov) och åt godis. Klockan 4 gick vi hem till mig igen, och jag duschar, och han kollar skolkatalogen. Halv sex drar jag till Jox, och Martin drar hem till sig (men inte försen efter han lånade mig 119;- till en film jag har kommit att älska).

Och nu är klockan tolv, jag har sovit två och en halv timme de senaste 42 timmarna.
Snacka om powernaps!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0