mordförsök på drottning!!

Karin försökte döda mig idag (utan flit) !!

Hon hällde en mugg med kokvatten över min hand, och jag fick spendera 10 minuter under kallvattenkranen. Efter lite kortison och lite mer kallvatten lyckades jag överleva! Men ack detta traumatiska ögonblick kommer aldrig att lämna mig, och min hand kommer troligen inte läka inom kort.

Ser min hand ut som en fotboll, så får ni I N T E spela med den, O A V S E T T !

Senaste nytt återkommer med nya nyheter om detta imorgon!

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Meh! Detta är ju oacceptabelt! Alltså! .. Aj!... Så vi får inte ens spela lite med det?:O

2008-12-24 @ 09:05:43
Postat av: Lena

... NEJ VIKTOR! Du fr inte spela fotboll med min hand! Det skulle göra AJAJAJ . PÅ DIG! Jag skulle slå dig! XD

2009-01-03 @ 00:16:13
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0