Herre gyyyyd.

Jag mår illa.

Inte som att jag fysiskt kan konstatera att jag är yr, eller hostar eller snuvar, utan mer som i att jag inte kan koncentrera mig. Jag läste till historiaprovet, slutade, började, slutade, började igen. Slutade igen.
Satt vid datorn, stänge internet öppnade det, stängde det, öppnade det, stängde det.
Spelade pianot, slutade, började, gick därifran, kom tillbaka, gick därifrån.
Jag plockade mat ur matkassarna, gick därifrån, fortsatte.

Känner mig helt enkelt bara helskum i huvudet, och började känna det redan igår.

Jag vet inte riktigt vad det beror på, men det kommer smälla tillbaka imorgon.

Hårt.


Farväl!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Stressad kanske? Det var jag i slutet av gymnasiet.. överstressad. Hade väl ungefär samma symptom.



I så fall borde du ta det lugnare!

2008-12-15 @ 12:03:34
URL: http://onesecondexplained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0