Friskar till mig

Igår mådde jag pyton.

För två dagar sedan bjöd pappa ut mig på restaurang, och det troligaste var väl att de inte hade lagat min mat färdigt.

Ni förstår nog vad det ledde till...

svar = feber och porslinståg (=kräkas).

Nu mår jag mycket bättre!
Min feber har gått ner och det verkar inte som att jag behöver besöka damrummet mer än för att pudra näsan.

Jag dansar lyckligt inombords!

 Nu har större delen av min familj åkt ned till mina Far-föräldrar för att fira jul där, och jag blir kvar här hemma.
Jag har officiellt slutat fira jul.
Avståndstagande från kristendomen, eftersom jag inte tror på gud eller Jesus känns det lite dubbelspel att fira kristna högtider.

Undrar om jag ska äta någonting (första på ett½ dygn).

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0