Nattpromenad?

Jag har varit så sjukt sugen på att ta en promenad.
Jag messade tillochmed en kompis och undrade ifall denne var vaken, men... inte då!
Jag fick gå min promenad själv.

Till Kampsportsklubben och tillbaka.
Hämtade Majsans cykel på samma gång (så fick jag faktiskt ett skäl att gå ut också!... även om jag var mindre angelägen i början...) och blev asrädd när vattensprintlarna vid kontoret sattes på precis när jag gick förbi. Och eftersom vatten kastar långa skuggor genom ekon tyckte jag mig jämt höra en yxmördare spatsera alldeles bakom mig. Säg, är jag paranoid?

Kax hjälpte mig även med mitt cigg-problem, och lyckades efter en timme släcka min deprimerade låga. Jag tog 10-bussen hem från Gävle och kom hem med, precis som jag redan har förtäljt för eder, ett enormt sug efter en midnattspromenad.

Och nu sitter jag här. Två timmar efter jag kom hem, och ska skriva lite text, sen skall jag bege mig mot sängen. Jag önskar er trevlig natt (även om ni måste genomlida den utan mitt sällskap. Ödmjuk, ja.) och att nattvilan inte störs av nattugglor och sena samtal. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0