Hej hej i blåbärsskogen.

Det här ska då alltså bli min öppna blogg,
En blogg där jag nog inte kommer skriva sådär sjukt mycket, men som jag hoppas ska kunna tjäna nåt litet syfte i alla fall för er som gillar mig och faktiskt vill veta vad jag har för mig i mitt liv (och gärna slipper den känslomässiga delen (nej, ta för guds skull inte åt er))

Jag har, om jag ska vara ärlig, inte en aning om vad jag ska skriva i den.

Jag använde förut den här adressen till att skriva saker som behövdes skrivas ner, men som ingen kunde få veta. Sedan när jag fick en egen dator så föll den här ur bruk och den användes inte lika frikostigt mer.

Nu tänkte jag iallafall börja skriva lite kul grejer till världen, även till dem som jag inte vill ska läsa min andra (något mer partiska, och till viss del, hatiska) blogg.

En människa jag nyligen träffade beskrev folk som använder blogg att antingen vara: Deprimerade, modefjortisar eller någon som har ett väldigt händelserikt liv.
Vilket jag tycker är väldigt träffande faktiskt, även fast jag själv är utövare av denna väldigt kända skrivart.

Jag är väldigt deprimerad under mina stunder, och ja, jag har ett väldigt händelserikt liv, och ja, jag gillar mode.

Men, jag tror inte att jag kommer att låta detta ta överhanden när jag förgyller världen med min skrivarkonst.
Hoppas jag.

Ni får slå mig om så händer.

Ja, det var den introduktionen och jag hoppas, även om jag nog inte kommer veta vilka ni är, att jag får se här igen snart.
Ha en underbar natt.
Farväl // Lena, Fantomen.

Kommentarer
Postat av: wallerron

ska bli intressant att se vart hän det bär med din blogg...

2008-08-20 @ 05:17:41
Postat av: Lenaaa

Det tycker jag med :)I look foward with exitement

2008-08-20 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0