Håkan Swell-ström

En grymt underskattad artist.
Och det där om att han inte kan sjunga,... jag tycker inte att det är det som ska vara det viktiga med musik. Musik ska bara... vara. Jag lyssnar på många band som inte riktig är helt 100% varken på att sjunga eller att spela, bara för att det är en sån schysst tanke med det. The Moldy Peaches till exempel, fullständigt osynkat på ett så schysst och gosigt sätt.
Och Håkan Min-älskling-ström är ju faktiskt han som framför allas våran favoritlåt: Kom igen Lena!
Med handen på hjärtat, svara ärligt, kan man vara en dålig artist med en sån låt på låtlistan?

Jag hör i era andetag att ni håller med mig.

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0