En korg och några blåbär gör ingen skog.

Ytterligare en trevlig dag till ända.

Jag gick i skolan, och som grädden på moset i det hela så började jag kl *trumvirvel* 13.10! Och klev därför inte upp förren närmare 11.30 snåret och med stor hast (...eller iiinnte...) drog jag på mig lite väl valda kläder och gjorde mig tillochmed tid att *trumvirvel* sminka mig!
(Ett duns och någon i bakgrunden: Oh mi gud, hämta luktsaltet, hon svimmade!)

Ehrm...

Efter två lektioner ( från 1 till kvart över 4) skolade jag mig, och försökte trycka i lite små faktan i mitt välfyllda huvud och spenderade sen nån timme i två av mina klasskamraters sällskap, drog till dojon och hämtade lite papper, och sedan hamnade jag välbehållen hemma.
Efter en timme eller två får jag ett glatt sms från min bror som undrar om jag skulle med och spela spel, vilket jag självklart skulle (så fort jag hade ätit middag).

och nu efter att ha kommit hem därifrån (vi spelade spel, hände inte så mycket mer) så pratar jag med en kompis från bdb och vi ska ha en fight sen när vi träffas och  jag ska kalla mig Silent Phantom och han är Sweeping Daynut! Vi kommer vara så bra....... !!! En fight alla kommer minnas i evighete, fighten mellan Fantomen och Sweeping Daynut! Ah,ack, I can't wait!

Övrigt från detta kan jag nog inte säga att jag har fått så mycket gjort...
Jag har, om jag ska vara ärlig, varit allmänt antingen ashypad eller jätteoff hela dagen då jag levde på antingen adrenalin eller ingenting alls. De senaste fem dagarna har jag varken fått någon mat i mig och inte heller någon sömn, och därmed var/är min energi på sista upphällningen. Men slutresultatet av det hela är iallafall att jag inte har en aning om vad folk har sagt till mig idag.

Jag tänkte avsluta dagen med att förmedla denna underbara låt till omvärlden: http://www.youtube.com/watch?v=dIR0avJ8vnE&feature=related , med Lars Winnerbäck och Mellisa Horn - Som jag hade dig förut. Simpel, men ack...


Nu säger denna flicka (med precis tre månader fram till 18-årsdagen) god natt, och önskar eder alla ytterligare ett trevligt dygn. Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0